2010. augusztus 31., kedd

A tizennegyedik


Hát nem tudom ki hogy van vele, de ez valami hihetetlen, 14 éves a fiam! Az én "kicsikém"! Őrület! Jobb ha utána sem számolok, hogy akkor én mennyi vagyok! :-))) 

Posted by Picasa
A tortát, amit fiam csak úgy jellemzett,hogy  nagyon durva (ez azt jelenti, hogy irtóra "bejött" neki) Pixie készítette. Nagyon köszönöm Pixie, hogy annak ellenére, hogy az utolsó pillanatban szóltam, elkészítetted ezt a nem csak remekül kinéző, ha nem nagyin fincsi tortát!

9 megjegyzés:

  1. Helyes a nagyfiad, és csinos fiatal az anyukája! :) Jó egészséget és sok-sok boldog szülinapot neki! Neked meg jó hesegetést, már ami a fiad után koslató lányokat illeti :)

    VálaszTörlés
  2. Akartam már írni, hogy igen, ilyen helyes pofival most jönnek csak az igazi bajok! :) Az enyém még csak egyéves, de már most izgulok, hogy mi lesz, ha a tyúkok el akarják tőlem rabolni! :) Mégegyszer nagyon sok boldogságot az ünnepeltnek! És örülök nagyon, hogy tetszett neki! pussz

    VálaszTörlés
  3. Sok boldog szülinapot! (na de azok a szemek...:)))

    VálaszTörlés
  4. NAGYON SOK BOLDOGSÁGOT KÍVÁNOK SZÜLETÉSNAPJA ALKALMÁBÓL DRÁGA "KISFIADNAK".
    ISTEN ÉLTESSE SOKÁIG!!!!!!!

    VálaszTörlés
  5. Boldog szülcsinapot 'pici' fiadnak! :)

    VálaszTörlés
  6. Isten éltesse a nagyfiút, sok szépet és jót kívánok neki szeretettel!!
    A torta fantasztikus!

    VálaszTörlés
  7. Norono, jó hírem van! Te lettél a játék győztese!
    Választásod szerinti selyemsálat küldök neked! Melyik legyen? Kérlek juttasd el a címedet hozzám! (makaysilk kukac vnet.hu )
    Szeretettel üdvözöllek!

    VálaszTörlés