2010. szeptember 17., péntek




Posted by Picasa

17 megjegyzés:

  1. Nagyon vagány, gyönyörűek a színei!

    VálaszTörlés
  2. Fantasztikus! Gyönyörűek a színeid! Csodálatosan fűzted meg!

    VálaszTörlés
  3. Csodálatos lett, szuper színösszeállítás. :-)

    VálaszTörlés
  4. Csodálatos, nagyon jó színeket találtál ki neki!

    VálaszTörlés
  5. Nagyon örülök Lányok, hogy tetszik nektek! Nagyon jó fűzni, már készül a következő! :-)

    VálaszTörlés
  6. Fantasztikus színek, csodaszép!!!

    VálaszTörlés
  7. Jaj, de gyönyörű!!! Gratulálok hozzá!

    VálaszTörlés
  8. Nóra.... nagyon szép lett az első Granadád!

    VálaszTörlés
  9. Nórikám!
    Ez csodálatos.... amikor megláttam elhatároztam,
    hogy most már én is elkészítem....fent van a blogomban!
    A cseppek úgy nézem azonosak..hi..hi..hi
    mézesmama

    VálaszTörlés
  10. Elképesztően szép! Gratulálok! :)

    VálaszTörlés
  11. Nagyon-nagyon szép lett!
    Már kommenteltem rá pár nappal ezelőtt csak valamiért nem jelent meg. :(((

    VálaszTörlés
  12. Ez hihetetlenül csodálatos!!! Nagyon-nagyon tetszik!

    VálaszTörlés